vineri, 7 martie 2014

Cezar Preda spune că este hotărât să nu revină "niciodată" la conducerea PDL Buzău

Deputatul Cezar Preda spune că este hotărât să nu revină "niciodată" la conducerea PDL Buzău, funcţie din care şi-a dat demisia la începutul lunii februarie, el adăugând că a fost criticat "de-a lungul timpului" de colegi din partid că "nu a obţinut rezultatele pe care ar fi trebuit să le obţină".
"Acest parcurs al meu de acum înainte vine să fixeze şi mai bine hotărârea mea de a nu reveni niciodată la conducerea PDL Buzău. Am fost criticat de-a lungul timpului atât de adversarii politici, de presa cât si de oameni din partid că nu am obţinut rezultatele pe care ar fi trebuit să le obţin aici. Eu invit pe toţi potenţii din politică şi mai ales din PDL să vină să preia organizaţia asta şi să o ducă pe culmile succesului", a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, deputatul Cezar Preda.
Preda a spus că îi roagă pe colegii săi de la Bucureşti "să ia o decizie şi să vină să facă mari performanţe".
"Aşa cum îi cunosc pe colegii mei de la Bucureşti ei sunt foarte viteji, dar dacă îi pui să facă ceva care să îi şi recomande aşteaptă să mă întorc eu. Îi rog să ia o decizie şi să vină să facă mari performanţe. Aceeaşi rugăminte o am şi la cei din Biroul Permanent Judeţean pentru că mie îmi ajunge", a spus Cezar Preda.
 În 5 februarie, Cezar Preda anunţa că demisionează din funcţiile de vicepreşedinte al PDL la nivel naţional şi de preşedinte al PDL Buzău, spunând că a luat această decizie în urma reuniunilor PDL care au avut loc 1 februarie la Braşov, unde el afirmase că, prin hotărârile pe care le-a luat, "PDL a creat un monstru numit USL".
El spunea că la şedinţa Colegiului Director lărgit al PDL a avut o "poziţie fermă" la care nu poate renunţa şi că în urma afirmaţiilor sale a fost criticat de Emil Boc şi de "anumiţi politicieni din Ardeal".
Preda declara, în 1 februarie, la Braşov, la şedinţa Colegiului Director lărgit al partidului, că "prin deciziile dure luate pentru ţară PDL a adus la guvernare o echipă PSD-PNL capabilă să restaureze România".
Cezar Preda se afla la cel de-al treilea mandat de deputat de Buzău. În 1999, Cezar Preda a devenit membru PD, iar din 2003 este vicepreşedinte al PDL. De asemenea, din 2001 el este preşedinte al filialei judeţene Buzău a PDL.
În decembrie 2012, Cezar Preda a demisionat din funcţia de prim-vicepreşedinte al PDL şi de cea de preşedinte al organizaţiei judeţene a partidului, în urma rezultatelor slabe obţinute de democrat-liberalii buzoieni la alegerile parlamentare. Patru zile mai târziu, el a revenit asupra deciziei de a demisiona, spunând că este conştient de fapul că e ultima oară când i "se tolerează o atitudine individualistă".

O.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

introduceti comentariul dvs